Ebru

Ebru
Sorgulamak...
Hepimiz aynı hataları yapıyor muyuz yoksa içimizden biri doğruyu buldu mu veya en azından az hata yaptı mı? Yoksa ben başkasının benzeri miyim?
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de düşünmeyince mutlu oluruz...
Hayatımın en güzel günlerinden biri, hayatımı yaşadım ve hayatım hakkında hiç düşünmediğim bir gündü.
Edebiyat
Geçmiş derken, geçen şey sadece zaman,bazen anısı ve acısı kalır...
Geçmişe ihtiyacım yok, diye düşünüyordum, bir çocuk gibi. Geçmişin bana ihtiyaç duyabileceği aklıma gelmemişti.
Edebiyat