Şeyma

Şeyma
@_sseyma
"Yüksek insan dışına değil, içine kıymet verendir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayır, ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha da gelmeyeceğim: 'Genel mutluluk' falan bekleyemem...Ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım, daha iyi..."
"Ben her şeye hor görerek değil hoş görerek bakmayı öğrendim artık."
"Kendine ait bir yalan, başkalarına ait gerçekleri tekrarlamaktan belki de daha iyidir.Birincisinde sen bir insansın, ikincisinde ise bir papağan!"
Sayfa 249·Kitabı okudu