Kadın organizmasının üstünlüğüydü aile oluşturabilme kapasitesi. Sadece doğurganlık değildi, doğurduğu cana -hatta doğurmadığına bile- sahip çıkabilme üstünlüğüydü. Varoluşu anne olabilecek bir bedende deneyimlemek ne kadar eşsizdi.
Bazen öyle dakikalar oluyor ki tek başıma kalmaktan, tek başıma hüzünlenip tek başıma kesintisiz kederlenmekten mutlu oluyorum ve böyle hallerim gitgide sıklaşıyor artık.