Yağmur yağıyor Ömür hanım...gökten değil, yüreğimin boşluğundan ömrümün ıssız toprağına...Ve ben sonsuz bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gidiyorum. Seslensem kim duyar sesimi yalnızlıklar katından ?
Şükrü Erbaş
Yorulduk üstadım. Zirâ çalışıp koşturarak değil; öylece oturarak yorulduk… Bir tutam şefkat aramaktan, zerrece vefa yoksulluğundan, insanları seyretmekten ve insanlığı gözlemekten yorulduk…Çok severek haddimizi aşıyoruz üstadım. Ya yanlış zamanın insanlarıyız ya da insanlık için yanlış bir zamandayız.
Nuri Pakdil