Keşke bu yazdıklarım, bir gün başkalarına faydalı olabilse...İdam kararı vermeye hazırlanan yargıçları engelleyebilse...Suçlu ya da suçsuz zavallı insanları benim yaşadığım ölüm kurtarabilse...Ama niçin? Neye yararı var ki bunun? Bir şeyleri değiştirebilir mi? Hem benim kafam kaparıldıktan sonra,başkalarınınkini de kesmişler bana ne sanki? Gerçekten de bu saçma fikirleri hiç düşündün mü? Üzerine bir kere çıkarıldıktan sonra o darağacını yıkmak gerçekten mümkün mü? Bunun sana ne faydası olacak? Sorarım size?