fatma doğru

fatma doğru
@_whalien52_
İhtiyarlığımda çekilmez bir adam olacağım hakkındaki iltifatına teşekkür ederim.Ama bu tahminin doğru çıkmayacak sanırım.Çünkü ihtiyarlayacağımı kim söyledi.Hep genç kalacağım.
Reklam
Hiçbir şeye aldırma Sabahattin, nasıl olsa hepsi yaşamak değil mi?
Son zamanlarda fevkalade güzel, gözleri okşayan, tatlı bir yeşil renkle yazıyordun.

fatma doğru

, bir kitap okudu
Puan vermedi·132 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2020 13:47
·
2020 17. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 3.294 okunma
Bir mahpusu dünya ile hiç alakası olmayan bir zindana kapamak ona en büyük iyiliği yapmaktır.Onu en çok yere vuran şey,hürriyetin elle tutulacak kadar yakınında bulunmak, aynı zamanda ondan nekadar uzak olduğunu bilmektir.On adım ötede en büyük hürriyetlere götüren denizi dinlemek ve sonra aradaki kalın kale duvarlarına gözleri dikerek bakmaya, denizi yalnız muhayyilede görmeye mecbur kalmak az azap mıdır?Bahçede insanın ayakucuna inerek ekmek kırıntılarını toplayan ve aynı hürriyetsiz topraklarda sağa sola adım atan bir kuşun bir kanat vuruşuyla bu duvarları aşarak serbestliklerle kucaklaşmaya gittiğini görmektense, nefes almaktan başka hürriyeti hatırlatacak hiçbir şey bulunmayan bir yerde kapanmak daha iyi değil midir?
Reklam