Yaren Tamer

Şimdi düşündüğümde onu çok güzel buluyorum. Bir kimseyi nasıl düşündüğünüze göre değişir her şey.
Sayfa 166 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan hiçbir şey için fazla genç olamaz…
Sayfa 160 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanın sadece acı çekiyor diye hayatta kalmasının ne büyük adaletsizlik olduğunu size anlatamam.
Sayfa 155 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı
Herhangi bir şey için asla genç olmadım 
Sayfa 153 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı
Gözünden yaşlar aktığını gördüğümde nasıl sevindiğimi hayal edebilirsiniz, çünkü hayatta olduğuna kanıttı bu.
Sayfa 152 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı