Yaren Tamer

Doktor Ramon eksiklik hali derken ne demek istediğimi sordu ve ben de ona insanın hiçbir şeyi ve hiç kimsesi olmaması dedim.
Sayfa 148 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben de büyüdüğümde sefilleri yazacağım, çünkü insanın söyleyecek bir şeyi olduğunda daima yazar.
Sayfa 147 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı
En fazla yardıma, daima gözler ihtiyaç duyar.
Sayfa 130 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı
Beni zorla yaşatacaklar, Momo. Hastanede yaptıkları hep budur. Buna uygun yasaları var. Gerekenden fazla yaşamak istemiyorum. Hem artık gerekli değil. Yahudiler için bile bir sınır vardır. Ölme ve engellemek için bana eziyet edecekler. Bizzat bu iş için hazırlanmış hakimlik yasası dedikleri bir zımbırtı var. Salyan sonuna kadar akar ama ölme hakkı vermek istemezler, çünkü bu hak ayrıcalıklı kılar.
Sayfa 123 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanların Kuzey Afrikalı ya da Arap, Malili ya da Yahudi olması onun için fark etmiyordu, çünkü onun prensipleri yoktu. 
Sayfa 114 - Sel·Kitabı okudu
Alıntı