Acı çekerek iyi biri olunamaz .Acı çekerek genellikle kötü biri olunur. Kimin en çok acı çektiğini tartışmak çocukçadır. Baskı gören çocuk genellikle sakatlanır, duygusal yaşamı zarar görür, baskı gören genellikle baskı yapanın düşünce yapısıyla yöntemlerini benimser ,baskı görmenin en vahim sonucu budur; bu ,baskı göreni mahveder ve onun kendini kurtarma olanaklarını azaltır .Acıyı işe yarar kılmak büyük uğraş gerektirir ,özellikle de acı çeken kişi için.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Korkunçtu, dayanılacak gibi değildi, öleceğimi sandım ama ölmedim, bir şekilde buna dayandım, zira bastırılmış, korkunç , dayanılmaz olanın tam da onunla baş etmeye hazır olduğumuzda su yüzüne çıkmasını sağlayan bir biçimde kurgulanmışız.