Seni sevdim. Biliyorum kadınlar bu kelimeyi sana, senin gibi hep şımartılan erkeğe çok sık söylemişlerdir. Fakat inan bana, seni kimse o kız kadar, yani benim kadar, olduğum ve senin için hep öyle kalan ben kadar köle gibi ve bir köpeğin sadakatiyle kendini adayarak sevmedi. Çünkü yeryüzündeki hiçbir şey kuytuluklardaki bir çocuğun fark edilmeyen sevgisiyle karşılaştırılamaz.
Manşet: " Bunu yapan insan olamaz." Yo, tam da öyle. Bunu yapan ancak insan olabilir. Bir zamanlar "İyi ki cennet var derdim," Şimdilerde "İyi ki cehennem var," diyorum.