Kitabı beğendim herkese okumasını tavsiye ederim. Oldukça sürükleyiciydi birden fazla kırılma noktası vardı. Şaşırdığım çok olay oldu, Zebercet karakteri ve i ç dünyası daha önce okuduğum yerli roman karakterlerinden farklıydı ayrı bir zevk verdi bu yüzden. Zeynebin her şeyden habersiz yaşaması ve ölümü beni şok etti. Kitabı daha iyi anlamak için tekrar okuyacağım.