Gündeme bakıyorum toplumun hiçbir kesiminde vatandaşa oh dedirtecek bir gelişme yok ya noluyo bu ülkeye, kendine gel Türkiyem alooğğ. Kim beddua etti ya bize . Mültecileri çok kışkışladık onlar mı beddua ediyo napıyonuz bi durun , biri bu gidişe bi dur desin. Aklımızı çıldırdık