Nietzsche’yi tanımak için hayatını okumak yetmez, onu anlamak da gerekir.” cümlesini iliklerinize kadar işleyeceğiniz türden bir kitap. Hayata biraz da onun gözünden bakmamızı sağlıyor. İnsanın kader anlayışına, insanın insanla ve insanın kendisiyle olan ilişkisine bambaşka bir boyut kazandırıyor. Ben hiç böyle tanımamıştım, bana böyle anlatmamışlardı Nietzsche’yi. Şimdi ise onun benimsemiş olduğu yöntem bana ilham veriyor. Kitap mutlaka okunmalı. Nietzsche, bize, yok derken var olanı göstermeye çalışıyordu ama biz onu anlamadık, anlayamadık belkide.