“ Kitleler üzerinde yapabileceğin en güzel,güçlü devrim kitap okumaktır.
”
¶¶
Yürekten damıtılmış bir ÖZNE, sözden ziyade aşktan öte ; Gönülden kaleme...ay-misali
#120680380
¶¶
Diploma insanı kariyer sahibi yapar!...
Şahsiyet sahibi olabilmek için okuyup, öğrendiklerini dilden öte kalbe indirmek gerek.
"O, gerçek bir “başkan” idi…Partizanlık sebebiyle uzağında duranlar bile, saygılı şekilde, samimi olarak “Muhsin Başkan” derlerdi…Hakkında: “Yanlış yapıyor… İyi bir adam değildir” diyene rastlamadım.Ayağa dolaşan ıvır/zıvır başkanlardan olmadı asla…Takva sahibiydi, tevazu sahibiydi, sabır ve teenni sahibiydi…Kendisi gönüllerde taht kurdu amma, kurduğu parti rağbet görmedi…Çünkü o, yalan vaadlerle halkı aldatmadı… Tatlandırılmış yalan şerbeti içirmedi kimseye… Aksine kendi çektiği çilelerin saf iklimine çağırdı herkesi…BBP’yi beraber kurmuştuk… Bir gün kendisine: “Başkanım muvaffak olamazsın” dedim…Sebebini sordu ve açıkladım:Senin iki yüzün de Yunus Emre… Keşke bir yüzün Yavuz Sultan Selim olsa…Sadece tebessüm etti…"
Abdurrahim Karakoç