Demek selâmet ve emniyet, yalnız İslâmiyet'te ve imandadır. Öyle ise biz daima
اَلْحَمْدُ لِلّٰهِ عَلٰى دٖينِ الْاِسْلَامِ وَ كَمَالِ الْاٖيمَانِ
demeliyiz.
(("Bize ihsan ettiği İslâm dini ve mükemmel iman nimeti sebebiyle Allah'a hamd olsun."))
Babamın öğretmenler günümü kutlama cümlesi:
"Çocuklara verdiğin her eğitim sana dua olarak geri dönsün kızım "
Bu cümlenin güzelliğiyle kucaklıyorum ben de tüm meslektaşlarımı, günümüz kutlu olsun🌼❤️
Ve en özel teşekkürüm sana elbette kalbimin huzuru Birtan bey:) Kerim Birkan Demirel🌼🍓