Bizim de ikimize ait bir şarkımız, bir parçamız olsun. Bilinmez ki, bakarsın birimizden birimizi zindana kapamışlar. Ya da bakarsın biz kendimizi ayrı ayrı kendi zindanımıza kapamışız... Islıkla şarkımızı çalar, kurtuluruz.
Ne derlerdi Yunus'a? Kız Yunus mu derlerdi? Sebep? Küpesi mi? Kulağının birindeki küpe... Ha evet. Tuhafsınız arkadaşlar. Görünüş insanı her zaman yanıltır ama diyelim ki yanılmadınız, size ne?