İçsel bir yolculuk

İçsel bir yolculuk
@a_karacay
𐱅𐰇𐰼𐰚 YAZAR Inst. @a.k.r.c.y TENGRİ BİZ MENEN - KAFKAS - AHISKA
Zonguldak Bülent Ecevit Ünv. Elektronik Teknolojisi
İSTANBUL B. ÇEKMECE
18 Mart
1180 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Aslında iyi biriyim ama sürekliliği yok!
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabahalara not: Sürekli bir koşturmanın içindeyiz durmadan yorulmadan nefes nefese kalsak bile israrla o koşuşturmanın içinde dönüp dönüp duruyoruz. Ne var ki bizi bunca telaşenin içine sürükleyen.. Hemstrların oyuncakları vardır bilirsiniz daire ne kadar koşarsan koşsun o daire içinde ayniyere dönüp dönüp duruyorsun o hızlandıkça sen daha fazla hızlanıyorsun. Hızlanmasına gerek bile durmadan onun deli gibi dönmesini bekliyorsun. He işte bizde hayatta bir telaşenin içinde sürekli koştururken aynı o minik tatlı şaşkın hemstrlara benziyoruz. Nereden çıktı bu alahasen deme bir kendini izle birde o tatlı hayvanı bak nasılda benziyorsunuz görürsün. İşte bunu yapma! Sürekli koşturup önüne bile bakmadan hayatın lezzetlerini görmeden dört nala koşma, dünya da tefekkür ile izlenecek o kadar büyük güzellikler var ki o ufacık şeylerden keyif almadan geçip gitme. Bak o istediğin olmadı diye dünya başına mı yıkıldı. Yada hayatın tanınmaz hale mi geldi? Hayır.. O zaman? Tebessüm ile hatta kocaman bir tebessüm ile bazı olumsuzlukları karşılaya bil ki bazı olumsuzluklara olumlu yaklaşınca düzene giriyor zanetme ki sihirli bir degnek gelip seni bu durumlardan kurtaracak ve hayatın mükemmel bir hal alacak. hayır bu pek mümkün degil.. güneş hala tüm ihtişamı ile doguyor kuşlar hala en güzel sesleri ile bize sesleniyor. Yada komşunun horozu istinasız her sabah bizi o muazzam sesi ile güne uyandırıyor. -_- (tamam burasi komiklik olsun diyeydi sabah sabah tavuk ve horoz seslerine hala alışamadım ama sevmeye başladım) işte cevrende olan her durumu bir güzellik gibi gör ve kendine zaman tanı ki istediğin olmazsa bile hayat devam ediyor diye farkına var. Ne yazık ki en büyük kötülüğü biz kendi kendimize yapıyoruz eger bu olmazsa hayatım biter. Hayatım yerle bir olur diye düşünüyoruz ne büyük
İnsan ve Duygular
Hoş geldin yeni yaşım Yaş günümde muhtemelen bunları yazacak vaktim olmayacak , bu nedenle şimdi yazıyorum. Daha neyin ne oldugunu anlamadan popomuza yediğimiz tokat ile ileriki hayatımızda hep bizle beraber olacak acı ile ilk tanıştığımız gün. Doğum günü annenin gözünden bir tanım gibi gelir bana. Doğumu yapan o ve zaten senin konudan ne haberin var ne de bir kararın söz konusu.. 30 küsür yıllık bir geçmişi vuruyorum kaleme vurabildiğim kadar... hüznüm vuruyor yüzüme bazı anlarda... yaşlanmaktan değil, kaybetmekten hiç değil... sadece güceniyorum hayata nedir acelesi diye... tadına vararak yaşamak için hiç koşmamaya çalışırken... hayatı ıskalamamak adına rüzgarda yüzüme çarpan kağıdı bile omuz silkerek atmadan üzerimden... peki senin.. nedir bu acelen?? Yaşlanmak, yaş almak, yaşımın artması veya ölümün yaklaşması gibi kaygılarım yok. Böyle hüzünlerim de... ama her yaş günümde bir çeşit hüzün doluyorum.. Belki bir gurbet çocukluğundan, belki bozkırlara süremediğim atlılarımdan, belki memleket sevdasından, belki bir yarayı kurcalarken bilmeden attığım çığlıklarımla korkuttuklarımdan, belki dehlizlerinde her gün biraz daha neşeyle gezebilmeme rağmen, gitgide mutluluktan uzaklaştığım hayatımdan, muğlak kederlerden azade olacağım o son ana dek; varsın olsun doğum günüm zaten kutludur. Ama bugün baktığımda bunca yılın geçip giderken bıraktığı şeylerden renkli bir gardrop kalmış elimde. Anılar ve sorularla dolu, kapı ağzında arkadaşlarım var. Bazı şeyleri çok istedim, gerçekten istedim. Sonuna kadar cesaretle istedim ve olmadı. Önceleri “neden x’in başına geliyor da benim başıma gelmiyor?” diyordum, bu çok acı bir kıyas cümlesi. Sonraları “herkesin yazısı ayrı” diyebilmeyi başardım. Ama şimdi... bazı şeyleri ben olduramamışım gibi hissediyorum. Sanki çok kritik bir hata
İnsan ve Duygular
kendime not
Kendime not Kimseye fazla değer verme. Çıkarcı insanlardan kaç. Ya sus ya hayır konuş. Irkçılık yapan insanlara dikkat et kaç. Haksızlığa susma. Güzel şeyleri herkese anlatma Aşkını insanlarla paylaşma. Çünkü insanlar güzel şeyleri bozmayı sever. 5 parmağın 5' i bir değil. Kendin için güzel şeyler yap Aklında olan şeyi erteleme. Ertelemek hayatı çamur gibi yapar. Kimseye tam anlamıyla güvenme. Amacın sevgi unutma. Sevgi her şeyin kilidi. İyilik yap her gün. Gülümse Yapmacık olma. Kalbinin ısınmadığı insanlardan uzak dur! A.Karaçay
İnsan ve Duygular
+ Kafımın içi şizofrenik birinin anı defteri gibi Bino... birbirinden farklı binlerce kitap ile dolu bir kütüphane. - Aradığınız nedir beyefendi? + Kendim. A.Karaçay @a.k.r.c.y