Bana ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın kimseye saygısızca gitmedim. Aram bozuk olsa bile birinin bana ihtiyacı olsa hiç düşünmeden giderim ama görüyorum ki saygının, sevginin hatta şevkatin bile iyileştiremeyeceği insanlar var..🌿
Sabahattin Ali 🌼
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
instagram.com/p/CStJlwqjQhM/?...
“Kadın haklarına saygı duyacağız.” Bunu diyen Taliban denen terörist bir örgüt değil miydi.
Madem öyle neden o zaman şu koyduğum linkte ;
Bir kadını taşlayarak öldürüyorlar. Bakın bunlar da Afgan. Türkiye’de de Afganlar var. Yarın öbür gün bu ülkede bu topraklarda böyle boktan bir grubun kurulmayacağı ne malum. Lan bir gidin artık ya. Suriyelisi , Afganı bir siktirin gidin artıkk.