“Yaşamak için fazlasıyla yaşlanmış gibiler, her şeyden bıkmışlar sanki…”
… çünkü annem bize, fakir olsak da elimizdekini bizden yoksullarla paylaşmamızı öğretti.
Bilesin ki kalbimiz kocaman olduğu sürece sevdiğimiz her şeyi içine sığar.
Eğer bu doğruysa, her şeyi güzelleştiren şey göğsümde pırpır eden yüreğimdi…

Ne yapalım,başka türlü buğday ekilmez ki.Ne diyordu ihtiyar Çekiş:Bu işler yüzyıllardan beri böyle yapılıyor, böyle yapılacak…Ter dökmeden buğday alınmaz!Ekmeğin hamuru terle yoğrulur.