Odamın ıssız karanlığını alıp götüren mum.
Bazen bir satır yazı için, bezense korkmayalım diye kendini her defasında feda eden o mum.
Bir mum gözlerimin önünde eriyerek can veriyor her gece olduğu gibi.
Yansada, tükensede, onu anlayabilecek kimse olmasada yine dimdik ayakta her şeye rağmen.
En ufak bir duruma karşı hayatımızın karardığını düşünen biz aşağılık insan oğlu için bu hiyerarşi hiç mantıklı değil..