Doğa bize dürüstlüğü ve adaleti sundu. Onun yasalarına göre, haksızlık etmek haksızlığa uğramaktan daha da kötüdür. Bu doğa yasaları gereğince ellerimizi muhtaç kişilere uzatmak için hazır tutalım. (Sen de) şu dizeyi kalbinden ve dudaklarından eksik etme: “Ben bir insanım; ve insana dair hiçbir şey bana yabancı değildir”».