abdullah akarsu

abdullah akarsu
@abdullah9929

abdullah akarsu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2019 6. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 39,1bin okunma
Reklam
Çağrışımlar
Parayı Bulduğum An Alayını Yazarımızın her kitabında bir film aklıma geliyor illaki, fakat bu kitapta öyle olamadı.3 film 1 dizi aklıma geldi:)) Önce filmler nereden aklıma geldi onları yazayım; Başlangıç filmi ki Valmir 40 gün 181. katta kalmasına rağmen ona 3 gün gibi gelmişti ona.Filmde de rüyada 1 hafta yaşıyorsa gerçek hayatta 7 saniye ediyordu:)) Kuralsız filmi aklıma geldi. Yine 181. katta iken kayak yapması,kar yağması,yüksekten düşmesi olayları filmdeki simülasyonları aklıma getirdi. Avatar filmi aklıma nasıl geldi tahmin edersiniz:) Tüm dünyayı kaplayan mavi insanlar.. Ve aklıma gelen dizi de BlackMirror.Rhontana tüm televizyonlara konuşurken tüm insanlığın onu izliyor oluşu ve sokakların da bu yüzden bomboş oluşuydu.(kitapta böyle ayrıntı yok ama herkes ekran başındaysa sokaklar boştur herhalde:)))Dizinin de 1. sezonunun 1. bölümünde aynı şekilde herkes devlet başkanını izlerken sokakların bomboş olması.Ama dizide sadece sokakta 1 kişi vardı.Onu da söylemeyeyim spoiler olur:))
Evrensel insanlık
“O anlamsız çizgiler silinmeliydi haritalardan çünkü köpek kadar haysiyeti yoktu bir memleketin nezdinde,ötekinin nüfusuna kayıtlı olanın.Zira böcek sinek,it köpek,at eşek,kuş ne varsa hepsi elini kolunu sallaya sallaya geçiyordu insan dışında.Tek insana çelme takıyordu sınır müfettişleri.”
Sayfa 233·Kitabı okudu
10/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2019 5. kitabı
Kitabı 2’ye bölebiliriz; Roman kısmı diye ki bu kısmı tek oturuşta okudum.Kah güldüm,kah üzüldüm ve ağladım.Valmir’in annesiyle olan küçüklük anısında.”Kocasının uydusu gibi yaşıyordu ona verilen hayatı.” çok da anlamlıydı. Diğer kısmı da son bölümlerdeki insanlık ve dünya düzeni dersindeydi ki her cümle sonrasında 10 dakika düşüncelere dalmadan edemiyordum.O yüzden bu kısım biraz uzun sürdü :)) Umarım Erdal Demirkıran bir gün tanışırız...
Parayı Bulduğum An AlayınıErdal Demirkıran · Kashna Kitap Ağacı · 20182,376 okunma
“Eğer gitmenle kalman arasında herhangi bir fark yoksa ve yarın da değişen bir şey olmayacaksa nedir senin var olmandaki amaç?” “Kendin olmaktan korkma çünkü bu korkudur hep seni sıradan yapan.”
Sayfa 238 - İz bırak·Kitabı okudu