Abdullah Cngr

Abdullah Cngr
@abdullahcngr
Diyarbakır
Diyarbakır
33 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Mektubun gecikti gene. Belki de ne yazacağını kestiremiyorsun! Oysa adını yazman yeter. Görünce içim aydınlanıyor.
Reklam
Çok oldu şu gözlerim nemleneli, Kalk çay koy da bir demlenelim. Anlatacağım o kadar şey vardı.. Kime anlatayım şimdi, ellere mi?
Ez çiya bim, еw bеrfa min î, Ax.. Ez buhar bim, еw gula min î, canê. Ez bê kеs im, еw sеbra min î. Dеrdê tе hеwqa giran е, nеrе lê canê.
“Ya farkıma vardığında farkın kalmamış olursa?”