📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar ülkelerinin geleceğine dair taşıdıkları kişisel sorumluluğun bilincine varmazlarsa, ülkelerin kalkınması ve refaha kavuşması da mümkün olmayacaktır.
Stefan Zweig’ın okumuş olduğum 7. kitabı. Diğer kitaplarından farklı olarak 3 öyküden oluşuyor. Öykülerin konuları birbirine benziyor ama beni en çok etkileyen “Ölümsüz Kardeşin Gözleri” oldu. Sadakati, iyiliği, adil olmayı bu kadar güzel anlatabilen çok az sayıda eser vardır. Çok göz önünde bulunmayan ama kesinlikle okunması gereken bir Zweig kitabı.