Kitabın ismini gördüğüm zaman öyle yürekten gülümsemiştim ki,içindeki mektupları el yazısı haliyle okurken kat kat artarak devam etti bu gülümsemem.Öyle hoş,öyle sımsıcak,öyle yürekten yazılmış ki her bir mektup;ahh dedim,aaahh o eskiler,ah o eski sevdalar...
Herkesin inşallah bir "CANIM ALİYE'Sİ" ve "RUHUM FİLİZ'İ" olur bir gün...