Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tam 26 yıldır yaşıyorum.Aklım ermeye başladıktan sonra inandım ki,sevdiklerimiz hiç değişmez.Yollarımız belki ayrılır ama yine buluşuruz tekrardan.Sonra yüreğime atıp bunu yürüdüm.Çok yürüdüm,yıllarca.Hep ümitle,heyecanla.Şimdi bekliyorum,çıktığım yollarda değişmeyeceğine inandığım o sevilen insanları bekliyorum.Oturdum taşın üstüne şu soruyu soruyorum kendime:
DEĞİŞMEK Mİ DAHA ZOR?
AYNI İNSAN KALMAK MI?
"HAYIRLI SAHURLAR" ne güzel bir cümledir.Tıpkı "ORUÇ TUTANA DA TUTMAYANA DA YÜREKTEN SEVGİMİZ VAR,HEPİMİZ İNSANIZ" cümlesinde ki güzellik gibi.Kimse ötekileşmeden,kimsenin kalbi kırılmadan,sevip sevilerek geçecek nice Ramazanlar olsun inşallah.