Annemi çok seviyorum. Ama bazen onu anlamak zor oluyor. Nevin'e söyledim. "Annen çok üzülüyor, annene anlayış göstermelisin," dedi. Hep çocuklara mı düşer annelere anlayış göstermek İnci?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...bazı insanlar böyledir işte. Sürekli dünyaya tutunmanın bir yolunu bulmaya, kendilerini ona biraz daha uygun hale getirebilmek için belli hoşnutsuzluklarının üstesinden gelmeye çalışırlar. Gerçekten takdire şayan bir şey, dünyanın geri kalanıyla aralarına hiçbir şeyin girmesine izin vermemek - Ah, geri kalanı! Orada gibidir, sürekli orada bir yerde, havada süzülür gibidir.