📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kaybetmek nasıl bir histir bilirim."
"Bilmez olur musun," dedi Beth olabildiğince acımasızca. "Bilirsin tabii."
Bayan Wheatley düşünceli bir edayla onu biraz süzdü. "Artık sen de öğrenmiş oldun," dedi usulca.
ne okuduğuma inanamıyorum. mal gibi kaldım bildiğin. kitabı ta mart ayında idil'den almıştım ama yks'den dolayı yarım kalmıştı. şimdi bitti ve ne diyeceğimi bilmiyorum. öncelikle çok akıcıydı kitap. kapkalın tuğla gibi görünmesine rağmen çok rahat okunuyordu. karakterler güzel yazılmış. çevirisini de ayrıca beğendim. kitap için idiltos'a teşekkürler
!spoiler!
kitabı okurken kiminle empati kuracağımı şaşırdım. kim haklı kim haksız sürekli gitgel yaşadım ki olay da bu galiba. bunny başta çileden çıkardı ama daha sonra çok acıdım. saçmasapan ve rahatsız edici söylemleri vardı ve evet berbat bir kişiliği var. karşısındakinin ne durumda olduğunu bilmeden borç takması, iğneleyici saçma şakaları, homofobik söylemleri vs. ama bu sonu hak ettiğini düşünmüyorum. başta cinayet işlendiğinde "oh be" demiştim. çünkü sürekli yaptığı imalar, yaptığı yüklü harcamalar ve özellikle de birine bahsedeceği korkusu onları çileden çıkarttığı gibi beni de germişti. ama okudukça kötü hissettim. özellikle de richard'ın bunny'nin düşüşünü anlattığı yerde.
tabii böyle hissetmemde bazı konularda haklı çıkması da var. neyden bahsettiğimi muhtemelen anlamışsınızdır. ikizleri okurken "yaa bunlar çok tatlı!" diye okuyordum. böyle bir şey olacağı aklımın ucundan bile geçmemişti. ama sonra şaka bile yapmıyorum okuyunca ağzım açık kaldı. gerçekten çok iğrençti. camilla'yla richard otururken charles'ın "milly, yavrum" diye seslenip cama yaslandığı bir sahne vardı. sonrasında richard'ı görünce yüzü düşüp "burada ne arıyorsun?" diyordu. burayı okuyunca "bu neydi şimdi?" demiştim ama kötüye de yormak istememiştim. bunny ilk bunun imasında bulunduğunda gerçekten bunny'e olan nefretimin doruklarına ulaştım. "of ne saçmalıyor bu ruh hastası? manyak etti kendini iyice." diye düşünmüştüm ki bir şeyler bilip de