Açıkçası kitap kesinlikle bana hitap etmiyor. 1 kişi üzerinden hayatin bu kadar geniş alanlarina dair aforizmik şekilde ilerleyen kitaplar bana hitap etmiyor. Bence ögütlerin artik tam karşılığı yok. Dönemime güzel olabilir o amaçla okursak o zaman tamamdır. Dili ve akışı gibi teknik konulara girmeyecegim kitap kısa 1 2 saatte bitiyor ama okumamıs olsaydim açikcasi buyuk bir kaybim da olmazmış gibi görünüyor