Diyolar ki bana çocuğu kendine benzetiyorsun. Allah allah neden acabaa, 7/24 benimle olduğu için olmasınn. Part time anneliğini yapıyorum çocuğun bana benziyomuş huyları diye suçlu oluyorum aw
Aşk zamanı hangi zaman acabaa
Reklam
Öp Öldür Evlen
Canım sıkıldı ve düşündüm ki kitap karakterleriyle neden öp öldür evlen yapmıyorum bunu seri seri yapacağım 😍 Cam Şato Öp: Sam (üzümlü kekim sen bunları hak etmemiştin 😭) Öldür: Chaol (benden uzakta ol) Evlen: Rowan (tam evlenilecek adamm) Dikenler ve Güller Sarayı Öp: Azriel (sessiz, sakin biri) Öldür: Tamlin (bence herkes bunda hemfikirdir sinirlenince şiddete başvuruyor.) Evlen: Rhysand ❤️‍🔥😭 Bana Dokunma Öp: Kenji (şen şakrak biri) Öldür: Adam (ergen ergen davranıyor ölsün) Evlen: Aaron💖 (sadece sevdiği kadının yanında sevimli davranıyor. Diğerlerinin yanında sert ciddi biri.) (my type) Caraval Öp: Julian (iyidir ama abisi varken onla yarışamaz.) Öldür: Jacks (bu caravala göre kırık bir kalpte onu çok seveceğimden eminim. Ama bu kitapta da kızla zorla evlendi.) Evlen: Dante (kız babası vibe'ı veriyor 😜 nedenn acabaa) Lordlar ve Varisler Öp: Arın (zaten bu lordumu çok seviyorum AMA kendi gücünü ön planda tuttuğu oluyor.) Öldür: Amon sjajaksk zaten ölmüştün sen değil miii Vah ne kadar üzüldüm bilemezsin yine öl🤭 Sina'yı veya Okdemir'i seçemezdim Evlen: Daren Lord'um 🫡💜 Harry Potter ve Felsefe Taşı Öp: Snape (ama genç hali) Öldür: Voldemort Evlen: Draco
1000Kitap
canım sıkılmaktan ne zaman vazgeçicek acabaa
Burayı kuruluş amacı olarak kullanıyorum , çok olonto poyloşoyorson diyorlar ... İki resim atıyorum borosu onstgrom doğol diyorlar . Acabaa ne paylaşmam lazım. Dertlerimi paylaşayım mı 🤔🤔
Duygu ve Düşünce
Arkadaşlarrrr Öncelikle esselamu aleykum ve rahmetullah Hepimizin bayramı mübarek olsunn Allah sizi hep hayra çağırsın, kötü yola saptırmasın inşallah. Gönlünde olanlara da umreyi ve aksa özlemini gidermeyi nasip etsin, bir daha ki Ramazan'a kadar. Allah bizi bir dahaki Ramazan'a sağlıkla ve afiyetle, ettiğimiz duaların bize hayırlı kılınıp kabul edilmiş olmasıyla ulaştırsın... Amiinn ecmain kardeşlerim 🤲🏻 Bir emoji seçer misiniz? Sonra da gibip yorumlara bakar mısınız acabaa 🌠 💙 💐 ✨
Reklam
Reklam