NK

Benim bir nokta kırılmışlığım Gözlerimin ardında büyür durur
Sayfa 12
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yoksun olduklarımızı sürekli tahayyül ederken, sahip olduklarımızı çok seyrek aklımızdan geçiririz.Bu nedenle, minnettar değil de acımasızız.
Sayfa 38
Edebiyat
İnsanlar arasındaki uygun hitap biçimi, “bey, beyefendi” değil, “ dert ortağım, acıdaşım “ şeklinde olmalıdır.
Sayfa 36
Edebiyat
İnsan yalnız olduğu ölçüde kendisi olabilir ; yalnızlığı sevmiyorsa, özgürlüğüde sevmeyecektir ; çünkü insan sadece yalnızken gerçek manada özgürdür.
Sayfa 28
Edebiyat
Yalnız başına yaşamak, tüm aziz ruhların kaderidir.
Sayfa 9
Edebiyat