Eskiden beri insanları hayvanlara benzetme huyum vardır.Bence her insan bir hayvana benzer.Kiminin yüzü bir kuşu andırır,kimininki bir koyunu;bazı insanlar ata benzer,suratları aynen at gibi uzundur;bazıları kurt yüzüne sahiptir.İnsanların,benzedikleri hayvanların karakterlerini aldığını düşünürüm.Ne bileyim,belki de öyle geliyordur içlerinden,öyle hissediyorlardır.Bir koyuna,niye böyle uysal davranıyorsun ya da bir kurda,niye böyle yırtıcısın diye sorulur mu!’