Ben köpek severken ben değilim ya içimden saçma sapan bir sevgi yumağı çıkıyor
İyi kalp beş para etmiyor bu devirde! Kötü olmak da bize göre değil. Arafta kaldık öyle ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onun bahçesindeki çiçeklerle tek tek ilgilenip sulamak istiyorum. Ellerinin dokunduğu çarşaflar serilsin istiyorum odalarıma. Tarakta kalan saçlarını biriktirip bir kolyeye hapsedip boynuma asmak istiyorum. Kupaya dudağının değdiği taraftan içmek istiyorum kahveyi. Ve uzun uzun her anın kıymetini bilerek bakmak istiyorum acı kahve gözlerine. Umarsızca terk ettirmek istiyorum onun etrafından hüzünleri. Göğsüne inen huzur çuvalını sırtlanmak istiyorum. Yüreğimi ona uçsuz bucaksız ova yapıp, Onu da yüreğime yılkı atı yapmak istiyorum, Koşuştursun dilediği gibi. İsfahan ARYA
“Hareket etmezsen acı üzerine birikir.”
Alıntı
"Acı çekmenin çatısı bağlılıktır.” Buddha
iki farklı düşünce..
Dostoyevski: "Acı seni değiştirir ama öğretir. Bu da onun merhametidir." Kafka: "Acı hiçbir şeyi değiştirmez. Sadece o başlamadan önce kim olduğunu unutana dek kendini tekrar eder."