Zaten bizim payımıza düşen de hep edebiyat. Yazmaktan başka ne bir yolumuz, ne de bir çıkışımız var. Yok saydığımız tüm yaraların direnişinin sembolüdür edebiyat. 'Herkes anlamasın bizi, anlayan da daha derine inmesin' diyen insanlığın sesidir. Okuduğumuz, yazdığımız nice şey; benden, senden ötürü 'biz'dir. Ve belki de edebiyat, acil servislerden daha fazla yaralı görmüştür. Emsali olmayan; zaman geçtikçe kanaması durması gerekenden ziyade, kanadıkça kanayan o sessiz insanların şifahanesidir edebiyat.
06.26