Günaydinnnnnn nasilsinizz umarimm iyisinizdirr benn açimm sjsnsjksje f1 yarişlarinaaa , motosiklettt yarişlarinaaa vee her türlü spor yarişlarinii izlemeyi seviyorumm galiba değişik biriyim acı severim ama reflüm var ama ona inat yiyorum benim suçum değil onun bende olmasi dimi ama yanii reflüde migrene vuruyorr neysekii aluşuğummm sizdee yiyin çokk güzell sjsjsj beklemeyi sevmem hatta bekletmeyi de sevmem nefret ederim ama sağolsun zehra bekletmeyi aliştirdi sağol zehra SAĞOLLL bugünlükk buu kadarrrr umarimm salak birşeyler yapmiyorum yapmiyorumdur yaaa amannn beni sevenn böyleeee sevsinnn sevgilerimleee 🥰🥰🌹🖤
Yaar e mektup
Ey yaar... Aşkın tarifidir, sinemi dağlayan yakarışım,
Uğruna ölmek değildir aşkın tarifi...
Ölüm aşkın bitimi, oysa yaşamalıyım sevgiliye...
Vedam,
ayrılığım,
Acımm...
Aysunçtn