Kalbin manyetik alanı ise beyninkinden beş bin kez daha kuvvetlidir. Demek ki kalbimizle, beynimizden yaydığımızdan çok daha fazla enerji yayıyoruz. Peki bunu bilmek, bizim için neden bu kadar önemli?
İnançlarımız duygularımızla desteklediğimiz zaman yaydığımız enerji daha büyük olur. Ama üzgün, depresif ya da bitkinsek, istediğimiz şeyi dileyebiliriz, bu durumda kalbimizden yaydığımız hüzünlü duygular, mantığımızdan gelen isteklerden her zaman daha güçlü olacaktır. Peygamber'le, günümüzün ve geçmişin dünyaca ünlü âlimleri ve bilgeleri ısrarla "kalp gözüyle görmeyi" öğrenmemizi söylerler.