Tıp öğrenciliği zamanlarından beri kendini hastaların yanından çok otopsi odasında rahat hissetmişti.Ölüler sohbet etmenizi,sonu gelmez şikayetlerini dinlemenizi ve acıyla kıvranmalarını seyretmenizi beklemezlerdi.Ölüler acının ötesindeydiler,sizden beceremeyeceğiniz mucizeler beklemezlerdi.İşinizi bitirmenizi sabırla,yakınmadan beklerlerdi.