İlayda

İlginç bir düşünce
Gerçek güzellik her zaman anlamsız ve ahlaksızdır, bunu herkes bilir.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçen gün biri bana "Gittikçe ne idiği belirsizler gibi olmaya başladın ha!" diye çıkıştı. Evet, belki de öyle... İyice edepsiz bir insan olmaya başlıyorumdur...Hayır, hayır! Böyle düşünmemeliyim. Böyle düşünmek beni gücsüzleştiriyor. Bir an çığlık atmak istiyorum ama içimden bir ses bana gülüyor "Güçsüzlügünü bağırıp gizlemeye çalışarak olmaz!" diyor. "Başka yollar dene!"
Alıntı
"İnsan olmanın da iyi tarafları yok değil," diye geçiriyorum içimden. Çiçeklerin güzelliğini algılayabilen, onlara karşı sevgi duyabilen varlıklarız sonuçta.
Alıntı
Fakat beni asıl korkutan, bizi biz yapan gerçeklerin en sevmediğimiz özelliklerde bulunuyor olması. Bunun farkına varmak canımı çok acıtıyor.
Alıntı
..ne yaparsam gerçek benliğim hakkında net bir fikir sahibi olurum bir türlü çözemiyorum.
Alıntı