Ghazal Shakeri-Man O To
youtu.be/87l-wD1kJ2I?si=...
"Tanrım,
Ol demenle oldum..
Öl demenle öleceğim..
Bugün günlerden ne olduğu umrumda bile değil,
Öleceğim günde öyle..
Kim olduğunu ispatlayamayan insanlar,
Kim olmadıklarını ispatlamak istiyor..
Kazanmak ya da kaybetmek değil,
Mücadele etmeyi bilmek gerek..
Sahip olmayı mı tercih edersin
Yoksa sahibin olmasını mı?
Tam cevaplıyorum,
Soru değişiyor..
İnsan değişiyor..
Hayat sürekli soru ile geliyor önümüze,
Biz ise sürekli hayırlısı cevabı ile erteliyoruz,
Biz hep öfkemiz ile yeneceğiz her şeyi,
Fakat bir öfkemizi yenemeyeceğiz..
Ne dilersen dile benden dediğinde,
Özür dileyen çocuklar gördüm ben,
Savaşlarda Tanrıya küsen çocuklar gördüm,
Cidden çocuklar bu dünya'yı görmek için mi
Annelerinin karnını heyecanla tekmeliyor?
Dün sarılıp kucakladiklarimizi,
Kucagimizda toprağa koyuyoruz..
Bu bizim acımız mı,
Yoksa acımasilizigimiz mi?
Bilemedim ..."
Bazen hangisi daha doğru bilmiyorum; toplum içindeyken insanlara uyum sağlayarak benliğimi ayrı bir yere koymak mı, yoksa her ne durumda olursa olsun kendimi değiştirmeden özüme uygun yaşamak mı?
Geçen gün biri bana "Gittikçe ne idiği belirsizler gibi olmaya başladın ha!" diye çıkıştı. Evet, belki de öyle...
İyice edepsiz bir insan olmaya başlıyorumdur...Hayır, hayır!
Böyle düşünmemeliyim. Böyle düşünmek beni gücsüzleştiriyor. Bir an çığlık atmak istiyorum ama içimden bir ses bana gülüyor "Güçsüzlügünü bağırıp gizlemeye çalışarak olmaz!" diyor. "Başka yollar dene!"