...
Sonsuzluğu ufuklar götürdü.
Yarattığım dünyaların içinde daraldım.
Kararsızlık bir an sürdü.
Başlangıçla bitiş ortasında ben kaldım,
Çırılçıplak.
Aydınlığı bulutlar götürdü.
Yıldızlara doğru yol aldım.
Kararsızlık bir an sürdü.
Varanlarla duranların ortasında ben kaldım,
Çırılçıplak.
Çiçek Senfonisi
Ghazal Shakeri-Man O To
youtu.be/87l-wD1kJ2I?si=...
"Tanrım,
Ol demenle oldum..
Öl demenle öleceğim..
Bugün günlerden ne olduğu umrumda bile değil,
Öleceğim günde öyle..
Kim olduğunu ispatlayamayan insanlar,
Kim olmadıklarını ispatlamak istiyor..
Kazanmak ya da kaybetmek değil,
Mücadele etmeyi bilmek gerek..
Sahip olmayı mı tercih edersin
Yoksa sahibin olmasını mı?
Tam cevaplıyorum,
Soru değişiyor..
İnsan değişiyor..
Hayat sürekli soru ile geliyor önümüze,
Biz ise sürekli hayırlısı cevabı ile erteliyoruz,
Biz hep öfkemiz ile yeneceğiz her şeyi,
Fakat bir öfkemizi yenemeyeceğiz..
Ne dilersen dile benden dediğinde,
Özür dileyen çocuklar gördüm ben,
Savaşlarda Tanrıya küsen çocuklar gördüm,
Cidden çocuklar bu dünya'yı görmek için mi
Annelerinin karnını heyecanla tekmeliyor?
Dün sarılıp kucakladiklarimizi,
Kucagimizda toprağa koyuyoruz..
Bu bizim acımız mı,
Yoksa acımasilizigimiz mi?
Bilemedim ..."
Bazen hangisi daha doğru bilmiyorum; toplum içindeyken insanlara uyum sağlayarak benliğimi ayrı bir yere koymak mı, yoksa her ne durumda olursa olsun kendimi değiştirmeden özüme uygun yaşamak mı?