"Mühim olan insanın hayat amacını bulması" dedim. Aksi halde karşındaki insandan dolayı değil, kendinden dolayı aynı hatalara sürüklenir. Önce kendini tanımalı insan. Kendine yolculuk etmeli. Bunu çözemediğinde kime giderse gitsin hep aynı hayal kırıklığı tekrarlanir."