"Memories don't leave,they just get guieter!"
-Bu Bay Bıkov sizin neyiniz oluyor ki zaten? Neden birden bu kadar yer etti kalbinizde? Size incik boncuk alabiliyor diye mi? Neredeler hani? Ne işe yarıyorlar ki? Saçmalıktan başka bir şey değiller. İnsan, süs püs yerine kendi hayatını düşünmeli.
Hayattaki talihimiz Tanrı tarafından belirlenir, herkesi hak ettiği yere o getirir. Mesela, kimine general apoleti bahşedilir, kimi gizli danışman olur... Kimine, herkesi buyruğu altına alacağı bir hayat bahşeder; kimineyse yalnızca sessizlik içinde, sıkıntı ve acı dolu bir hayatı uygun görür...