"Memories don't leave,they just get guieter!"
"Yıllarca ayakta kalmış, zorluklara karşı dimdik durmuştum, şimdiyse birdenbire en alçak dilencilik yöntemlerine başvurur olmuştum.Bu bir günde zihnim tamamen hissizleşmiş, ruhum utanmazlikla kaplanmıştı."
Bu hale gelmemin sebebi neydi? Tanrı bana düşman mı kesilmişti? Öyleyse düşmanlığı neden sadece banaydı? Mesela neden Güney Amerika 'daki bir adama da düşman kesilmiyordu?