Adem Köroğlu

İnsanlar tuhaftır! Kötü bir şey yapmakta olduklarını duyumsayacak olurlarsa mutlaka ilk önce vicdanlarını susturacak bir neden bulurlar
Sayfa 126·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilir misin azizim? Ağlamamak için gülüyorum
Ruhum acıyor ama insanlara iyi olduğumu söyleyip gülmek zorundayım. İnsanı gıdıklayarak zorla güldürmek gibi bir şey..
Öyle İçimden Geldi..

Adem Köroğlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·302 syf.·
23 günde okudu
·
2023 7. kitabı
Mehmet Öğütçü
8.5/10 · 13 okunma
Günaydın..
Yarınlar hep güzel olacak denir. Oysa bugünler, dünün yarınları değil midir?
Günaydın