elia

“Seni Seviyorum” demedi ama, Şöyle bitirdi mektubunu; "Kanadından öpüyorum, kalbimin kuşu."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

elia

, bir kitap okudu
10/10
·400 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2021 4. kitabı
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma
"Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene, yanımda yürümüştün! aşık biri için ne büyük nimet değil mi?"
"Sana, beni asla tanımamış olan sana..."