Acaba güzellikle acının bu kadar iç içe geçmesinin sebebi nedir? Güzelliğin bir gün yok olacağını bilmek mi acının sebebi? Yoksa böylesine bir güzelliğin bile sonu olduğunu bilmek mi?
Dans etmeyi çok seviyorum. Müzik bir anda damarlarıma akmaya başlıyor ve her şeyi unutuyorum... Müziğin keyifli ritmi dışında her şeyi. Ne altımdaki zemini ne etrafımı saran duvarları ne de tepemdeki çatıyı görüyorum. Sanki yıldızların arasında süzülüyorum.