18-19 Ağustos gecesi başlayan ve daha sonraki günlerde de devam eden
Şırnak olaylarıdır.
Şırnak olayları ibretle ele alınıp değerlendirilmelidir. Üzerinde iyi düşünülmeli, APO ve işbirlikçilerinin, Kürt insanına reva gördüğü bu provokasyonlara dikkat edilmelidir.
Bu asalak güruh, bir yandan güvenlik güçlerine saldıracak, çalışamaz hale
getirecek, bilgi akışını engelleyecek, araştırma yapmasına mani olacak, devlete
bilgi veren, selam veren insanları örgüte gammazlayacak, öldürtecek sonra da;
"Kürdistan gerillaları bir ihbarcıyı, devletle ilişkisi olan birini öldürmüş" diye
poposuna kına yakacak, diğer yandan güvenlik güçleri faili meçhul cinayetleri
açığa çıkarmıyor diye feryat edecek...!