Örgütün gelir kaynaklan arasında neler yoktu ki...
Borsa spekülasyonları, devlet ihaleleri, teşvik ve hibeler, kamu ihalelerinin örgütle bağlantılı firmalara verilmesi yani "Mutad" uygulaması, örgütle ilişkili firmaların rakipleri hakkında adli veya idari işlemler yaparak piyasanın örgüt firmalarına teslim edilmesi, kurumların gizli kalması gereken finansal ve yatırım planlamaları bilgilerinin ilişkili firmalara sızdırılması, kamu arazi tahsislerinin örgütle ilişkili vakıf, dernek veya eğitim kurumlarına bedelsiz devredilmesi, belediyelerce yapılan imar değişikliklerinin, örgütle ilişkili vakıf, dernek veya şirketler lehine yapılması...
Bir de bunlara ek olarak kurumsal gelirleri vardı. Örgüt tarafından iş yapan şirketlerin kazançlarından yüzde 20-50 arasında himmet parası toplanıyordu.
İhaleler örgüt gelirlerinin vazgeçilmeziydi.
Örgüt, hemen her ihaleden himmetini alacak bir sistem yaratmıştı.
Örgüt mensubu kamu görevlileri, devletin ve idarelerin aldığı malı yüksek fiyata alarak ihaleye giren firmanın çok yüksek kâr elde etmesini ve elde edilen yüksek kârın bir kısmının örgüte himmet, bağış şeklinde aktarılmasını sağlamaktaydı.
Örgüt, usulsüz dinlemelerle kimin hangi ihaleye ne bedel vereceğini önceden bilerek istediği şirketlerin ihaleyi kazanmasını da sağlayabiliyordu.