lk kitabımda da yazdığım FETÖ firarisi Hasan Uçar'ı da sordum.
Uçar, 15 Temmuz'dan sonra bile belediyede çalışıyordu.
Üst düzey FETÖ'cüydü. Nadir Koç ise Uçar'ı istifa ettiren isimlerden biri.
"Atladım gittim. Çevre Şehircilik Çevre Daire Başkanlığı. Dedim ki bak kardeşim. Ben buraya geldim. Sana yirmi dört saat müsaade. Ha bu yaptığım suç mu? Evet suç. Ben tanıyorum, belediyeyi bu namussuzlar idare ediyorlar. Canlarının istedikleri gibi... Biz bunların o havasını da biliyoruz.
E sen gelmişsin, bana bomba atmışsın. Bu cemaatin içerisinden ya da FETÖ yapısının içerisinde olan adamsın. Halen bu devletten beş bin lira maaş alıyorsun. Yani ben her cezaya razıyım. Dün dedim ki biraz Türk şerefin varsa, namuslu bir adamsan, senin bağlı olduğun papaz efendinin işte askerdeki- askeriye içerisindeki birlikleri geldi bize bomba attı. Yirmi dört saat sana müsaade istifa edip gideceksin. ‘Ya üç gün’ dedi, asla, yirmi dört saat... Sonra da bıraktı gitti.”