📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayvan bakıyor olmam, üniversite okumamış olmam kitap okumama engel değildir. Lütfen yorumlarınıza dikkat edin. Okumak cahilliği alır eşeklik baki kalır sözü sizin gibi bir kaç insan müsveddesi için söylenmiş bir sözdür. Evet üniv okuyamadım evet çobanım hayvan bakıyorum ama her gün kitap okuyorum. Kendimi bildim bileli okudum ve her zamanda okuyacağım. Rica ediyorum ağzımdan günahsız annenize her hangi edepsiz bir cümle çıkmadan siktirin gidin 😅😉
Sadece bu kitap için değil yazarın tüm kitapları için diyorum mükemmel.
Filmi de yapılan Harry Potter çocukluğumdan bugüne binlerce kez izlediğim aslında dinlediği im filmler arasında. Filmler kitabın yerini asla tutamaz tabi ama karakterleri canlandırmak çok süper oluyor. Kitapta daha çok detay var. Fantastik filmler ve kitaplar arasında hayatımda ki ilkler arasında her zaman yerini alacak. Tabi çıtayı çok yüksekltikleri için yerini dolduracak kitap ve filmler bulmakta yok denilecek kadar yyoookkk
Bilim kurgu sevdiğim için mi bilemem ama ben kitaba bayıldım. Yani bitmesin diye çırpındım ama bitti yazarın okudupum 2. Kitabı ve diğerlerini de aldım bakalım umarım bu kitaptan aldığım zevki diğerlerinde de alırım.